Mera bilder på Yoshi!

Jag ska erkänna! Jag är kär, förälskad och bortkollrad!

Föremålet för min kärlek är ingen mindre än vår underbara S*Palace&Main's Stingray, alias Stingis, Lilleman och Yoshi!

Killen är bara så snygg i mina ögon. Inte felfri förstås, jösses var hittar man precis allt man söker typmässigt hos en katt? Men SNYGG! Liten men naggande god! Och så charmig och go så det knappt är sant!

Därför är han också en av mina favoritmodeller. Han är så lätt att plåta! Han bara sitter där rätt upp och ned och blir så bra så bra på bild!

Mattes älskade lilla snyggo!!!! Bildbombar härmed... vissa kort är nästan identiska, han sitter ju som ett litet ljus och rör knappt en fena, men de får hänga med ändå!















För jämförelse så har det hänt en del sedan han kom hit som en 12 veckors liten plutt för ca 4½ månad sedan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0